
... mit einen weiteren Ausblick auf Patch v1.1.9.0!
Moderatoren: Handballfreak, FOE, Black Guard
Mittlerweile gibt s auch eine entsprechende GI-Version zum aktuellen GD!
Zantai, Crate Employee - Designer:
Courtesy of our first ever public playtest, we give you Grim Dawn’s largest changelog…ever!
We hope you enjoy this massive list of improvements to the game’s balance that will hopefully give you many more opportunities to create your unstoppable monster slayers.
For the full list of changes, see below:
_____Mit freundlicher Genehmigung unseres allerersten, öffentlichen Spieltests präsentieren wir euch den größten Changelog von Grim Dawn... aller Zeiten!
Wir hoffen, dass euch diese umfangreiche Liste von Verbesserungen an der Spielbalance gefällt, die euch hoffentlich viele weitere Möglichkeiten geben wird, eure unaufhaltsamen Monstertöter zu erschaffen.
Die vollständige Liste der Änderungen findet ihr weiter unten:
Also ...Good news - Grim Dawn has passed certification on Xbox! We are now waiting to hear back about release scheduling so we can choose an official release date.
Gute Nachrichten - Grim Dawn hat die Zertifizierung auf Xbox bestanden! Wir warten jetzt auf eine Rückmeldung zur Veröffentlichung, damit wir ein offizielles Erscheinungsdatum wählen können.
Zantai, Crate Employee - Designer:
We are, as always, committed to making sure you have a smooth experience in Grim Dawn. Thank you to those that diligently reported bugs!
A small hotfix is now headed your way to address a few issues:
V1.1.9.3 Hotfix
- Fixed an issue with Deathly Waystones not allowing quick access to Shards 190+
- Fixed an issue where transmuted Guardians of Empyrion would not activate their Celestial Presence
- Fixed an issue where the Chamber of the High Council would remain locked after accepting the quest leading inside it
- Fixed an issue where Mortar Trap’s Heavy Ordnance damage was not properly converted by skill modifiers
- Ultos’ Tempest Set: reduced Targets modifier for Savagery to +2