Seite 60 von 91

Verfasst: 25.06.2017, 16:50
von Black Guard
Super, vielen Dank :!: :)

*** Grim Misadventure #121 ***

Verfasst: 26.06.2017, 17:49
von FOE
Hallo,

Dass neue "Grim Misadventure" ist Online ...

» Grim Misadventure #121: Learning to Necromance - Grim Dawn Forums

Diesmal wird der Necromancer und ein paar seiner Skills vorgestellt ...

*** Grim Dawn 1.0.1.1 (Hotfix 1) ***

Verfasst: 29.06.2017, 07:38
von FOE
Hallo,

Ein erster Hotfix ist da!

» http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=54590
Zantai hat geschrieben:A series of small updates went up over the weekend to address a critical MP issue, and another today with the intent of addressing further reported issues.

Enjoy!


V1.0.1.1

[Tech]
  • Fixed several crashes associated with Multiplayer. If other issues persist, please report them with details regarding the number of players, what the players were doing and the game mode.
  • Fixed an issue with Mastery Pets becoming unsummoned when swapping equipment that boosts the rank of the associated skill. Pets becoming unsummoned when increasing the rank of the skill in the mastery itself is intended.
  • Fixed a bug where reputation earned notifications would not appear.
  • Quest notifications will now word wrap on smaller resolutions.
  • Default network MTU set to 1400 if its setting doesn't exist in options.txt. (if you are experiencing an issue where you cannot interact with NPCs/Monsters in MP, make sure this is set correctly in C:\Users\USER\Documents\my games\Grim Dawn\Settings\options.txt)
[Game]
  • Adjusted monster Armor scaling with level, particularly on more heavily armored enemies. Reduced % Protection bonuses for monsters gained on Elite and Ultimate difficulty (and Challenger/Gladiator difficulties in the Crucible).
  • Fixed an issue with 2h Melee and Ranged weapon requirements unintentionally increasing with V1.0.1.0. Overall this will result in slightly lower requirements for these weapons than in V1.0.0.9.
  • Fixed an issue with Beronath, Reforged's Elemental to Physical conversion not applying to Elemental dots (Burn, Frostburn, Electrocute).
  • Fixed Transfer Stash tab costs being higher than intended.
[Class & Skills]
Soldier
  • Counter Strike: fixed missing +5% increase to activation chance from V1.0.1.0
Occultist
  • Fixed an issue where the Familiar would deactivate its Storm Spirit aura when changing Combat Stances
Nightblade
  • Phantasmal Blades: reduced Energy Cost scaling with rank
  • Fixed an issue where Nidalla's Hidden Hand would change the attack animation of the WPS skills it modifies.
Shaman
  • Fixed an issue with Pet Attack Command preventing Wendigo Totem from activating its auras.
  • Fixed an issue with Wendigo Totem not triggering Celestial Procs.
  • Fixed a display issue with Storm Totem incorrectly displaying Electrocute damage if the Transmuter is taken.
  • Fixed an issue with Primal Strike's Torrent not dealing its % Weapon damage component fully.

*** Übersetzung zur v1.0.1.1 ***

Verfasst: 01.07.2017, 11:01
von FOE
Hallo,

Mit dem Hotfix gab es auch ein paar kleine Textänderungen ...

» German Translation - Grim Dawn Forums - Beitrag #4

In Kürze (ca. 25 Min.) sollte es auch via Optionen, im Spiel, zur Verfügung steht unter ...
- v1.0.0.9 German, revision 14
- v1.0.0.9 German (+English), revision 13

Hier mal noch die direkten Links:
- Normale Version
» http://www.grimdawn.com/forums/attachme ... 1498902793
- "+" Version
» http://www.grimdawn.com/forums/attachme ... 1498902822

Verfasst: 04.07.2017, 07:53
von FOE
Hallo,

Im GD-Forum hat jetzt jemand die wahrscheinlich finalen (?!) Klassennamen für die Addon-Meisterschaften gepostet!
Inquisitor
Shaman - Vindicator (Beschützer // Verteidiger)
Arcanist - Mage Hunter (Magierjäger)
Nightblade - Infiltrator (Eindringling // Unterwanderer)
Occultist - Deceiver (Betrüger)
Demolitionist - Purifier (Reiniger)
Soldier - Tactician (Taktiker)
Necromancer - Apostate (Abtrünnige // Renegat)

Necromancer
Shaman - Ritualist (Ritualist)
Arcanist - Spellbinder (Redner)
Nighblade - Reaper (Sensenmann)
Occultist - Cabalist (Kabbalist)
Demolitionist - *Cheattool* (Schänder // Verführer)
Soldier - Death Knight (Todesritter)
Inquisitor - Apostate (Abtrünnige // Renegat)
» http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=54672

Soll von Screenshot von einen Stream sein.

In der Klammer hätte ich mal meine Vorschläge noch hinterlegt, für die Übersetzung!
(Zum Diskutieren! :) )

*** 2. Übersetzung zur v1.0.1.1 ***

Verfasst: 06.07.2017, 07:12
von FOE
Hallo,

Eine Korrektur zur Übersetzung ...

» German Translation - Grim Dawn Forums - Beitrag #4

In Kürze (ca. 20 Min.) sollte es auch via Optionen, im Spiel, zur Verfügung steht unter ...
- v1.0.0.9 German, revision 15
- v1.0.0.9 German (+English), revision 14


Hier mal noch die direkten Links:
- Normale Version
» http://www.grimdawn.com/forums/attachme ... 1499319486
- "+" Version
» http://www.grimdawn.com/forums/attachme ... 1499319497


Und für die neuen Klassennamen gibt es schon ein paar neue Vorschläage:

Inquisitor
Shaman - Vindicator (Beschützer) - Verteidiger
Arcanist - Mage Hunter (Magierjäger)
Nightblade - Infiltrator (Unterwanderer) - Infiltrierer (?!)
Occultist - Deceiver (Betrüger)
Demolitionist - Purifier (Reiniger) - !?! // Säuberer
Soldier - Tactician (Taktiker)
Necromancer - Apostate (Abtrünniger)

Necromancer
Shaman - Ritualist (Ritualist)
Arcanist - Spellbinder (Redner) - Bekehrer // Zauberbinder (2x vorgeschlagen)
Nighblade - Reaper (Sensenmann) - Schnitter // Todesengel
Occultist - Cabalist (Kabalist)
Demolitionist - *Cheattool* (Schänder (Verführer))
Soldier - Death Knight (Todesritter)
Inquisitor - Apostate (Abtrünniger (Renegat))

*** Grim Misadventure #122 ***

Verfasst: 11.07.2017, 07:30
von FOE
Hallo,

Dass neue "Grim Misadventure" ist Online ...

» Grim Misadventure #122: Devoted Arkovia - Grim Dawn Forums

Weitere Details zum Addon, diesmal ein paar Neuerungen beim Devotion-System ...

Verfasst: 18.07.2017, 17:08
von berliner77
Hallo,
hat alles super geklappt :D
Vielen Dank dafür

Grüße berliner 77

*** Grim Misadventure #123 ***

Verfasst: 25.07.2017, 06:28
von FOE
Hallo,

Dass neue "Grim Misadventure" ist Online ...

» Grim Misadventure #123: Infrequently Monstrous - Grim Dawn Forums

Erste wichtige Info daraus: Die Beta-Tests vom Addon laufen schon!!!

Weiters gibt es einen Blick auf ein paar neue MI-Items.

Verfasst: 02.08.2017, 13:57
von Black Guard
Der Name der Erweiterung und die Bestätigung für den geplante Release in Q3 wurden vor ein paar Tagen veröffentlicht. Allerdings mit der üblichen Einschränkung, dass es erst fertig ist, wenn es fertig ist ;).

A Grim Expansion is calling...

Verfasst: 02.08.2017, 14:42
von FOE
OMG ... das Thema habe ich glatt übersehen! :shock: :roll: :oops: :wink:

Q3 war eh schon zu erwarten, nachdem erst vor Kurzem die Closed-Beta gestartet wurde.

Verfasst: 08.08.2017, 19:35
von Black Guard

Verfasst: 18.08.2017, 19:02
von Black Guard
Zantai hat eine Umfrage gestartet, ob seltene Craftingzutaten wie z. B. Uralte Herzen in Zukunft auch in den Übergabebereich gelegt werden dürfen. Das aktuelle Abstimmergebnis ist 120:8 dafür. Vielleicht wird man schon bald alle seltenen Zutaten im Übergabebereich sammeln können :)

>> Rare Crafting Materials in the Transfer Stash

Verfasst: 19.08.2017, 01:14
von Nala
Ich fände das auch gut :)

Verfasst: 21.08.2017, 20:07
von Black Guard
Das neue Misadventure

>> Grim Misadventure #125: Factions - Malmouth Resistance

Eine der vier neuen Fraktionen, der "Malmouth Widerstand" wird vorgestellt.